scholl 11
Початкова школа

Поліщук Олена Михайлівна,

заступник директора з навчально-виховної роботи

 

Ми - УКРАІНЦІ
У молодшому шкільному віці закладаються світоглядні основи майбутніх переконань, формується досвід поведінки та вчинків, які стануть основою світосприйняття у майбутньому. Ті цінності, які молодший школяр здатен осмислити і визначити як свій життєвий орієнтир. На основі доброти і справедливості, порядності й освіченості, поваги до оточуючих та любові до рідного краю, закладних у початковій школі, у підлітковому та юнацькому віці формуються патріотизм, відповідальність за сучасне і майбутнє нації, держави.
Початкова школа нашого закладу з варіативної складової обрала морально-етичне виховання. Цей курс передбачає розвиток спостережливості, мислення, уяви, пам'яті, самостійності, творчості та активності учнів. Диференціація та індивідуалізація навчального та виховного аспекту у пропонованому курсі враховує навчальні, виховні, духовні, психологічні, соціальні, інтелектуальні процеси розвитку дитини, її погляди на пізнання світу та його охорону, стимулювання активності та розвиток творчої індивідуальності. 
Метою курсу є формування поняття про Конституцію України, права й обов'язки громадян, виховання патріотичних почуттів (любові до рідної землі, народу, його традицій, обрядів, історії, до рідної мови, культури, збереження духовної єдності поколінь, поваги до жінки-матері); сприяння розвиткові творчості, потреби бути активним членом суспільства, брати активну участь у житті класу, школи.
Програма розрахована на чотири роки навчання. Бесіди, виховні заходи, свята повинні культивувати найкращі риси української ментальності: працелюбність, індивідуальну свободу, глибокий зв'язок з природою, патріотизм, любов до рідної землі, своєї історії, мови тощо. У кожному наступному класі матеріал поглиблюється, розширюється та ускладнюється відповідно до вікових особливостей, щоб міцно засвоїти і стати нормою поведінки і стійким переконанням. 
Наш педагогічний колектив покликаний систематично вчити учня формувати запитання і знаходити на них відповіді, стимулювати до самостійності та індивідуальності, розвивати творчу ініціативу, активність. 
Набуття дитиною моральних цінностей має нині не лише особисте, а й загальнодержавне, загальнолюдське значення.
 Поліщук Олена Михайлівна 

 

 
Наші вчителі


 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 

 

 


 



 

 

 

 

 _____________________

 Керівник методичного об'єднання вчителів початкових класів
Прибиш Світлана Василівна

 

  Працю вчителя ні з чим не можна порівняти. Ткач уже через годину бачить плоди своєї роботи. Сталевар через кілька годин радіє вогненному потоку металу. Хлібороб через кілька місяців милується колосками і жменею зерна, вирощеного в полі. А вчителеві треба працювати роками, щоб побачити предмет свого творіння. Буває, минають і десятиріччя, а ледве-ледве починає позначатися те, що ти замислив. Нікого так часто не відвідує почуття незадоволення, як учителя. Кожна крихта твоєї людської краси - це його безсонні ночі. Сивина. Учителеві часто ніколи думати про себе, бо змушений думати про інших. Праця педагога - це напружена праця серця і творчість розуму

                                                   (В. Сухомлинський).
 
Відеоматеріали із життя початкової школи (уроки та виховні заходи)
 
 
З чого починається Батьківщина?

Cвято осенi

Панночка - 2010

Робота над народною казкою "Івасик-Телесик"

Складання казки "Пригоди ведмежат"

Станіславчук Інна Михайлівна

Розвиток дотикової пам'яті
 
На шкільному меридіані