scholl 11 Vinnitsa


Новини 2023-2024 н.р.





Фотоальбом

Емоційний стан учасників освітнього процесу сьогодні надзвизвичайно актуальний. У якості інструмента для забезпечення емоційного благополуччя з учнями 2-А класу проведено Психологічний Workshop «Нетрадиційна техніка малювання Solt-art» - це авторська інноваційна техніка, основним інструментом якої є сіль. Арт-терапевтична вправа направлена на зниження рівня напруги, тривожності, активізація внутрішніх ресурсів.

 

 
 
Ми з учнями 2-А класу уявили себе на мить чарівниками, які мають магічну силу і можуть створити такий малюнок, який буде завжди випромінювати імпульси позитивних добрих емоцій. Діти створювали клеєм на кольоровому картоні свій настрій, позитивні емоції. А для того, щоб посилити магічну дію нашого малюнка посипали наш шедевр білими кристаликами успіху, незвичайними молекулами позитиву.
Діти посміхалися, обіймалися, а їхні малюнки були просто неймовірні!!! 

 

Музика - мова сердець, яка несе любов.
Джордже Енеску
11.03.2024 р. з учнями 10-А та 11-А класів проведено інтерактивну техніку «Музика успіху». На занятті учні вчилися керувати своїми емоціями та почуттями, розвивали вміння розпізнавати свій емоційний стан. Спробували відчути як музика заспокоює, підбадьорює, надихає на творчі злети і досягнення, Музика творить чудеса!
Це заняття додало всім учасникам посмішок, радості, гарного настрою та бадьорості духу!
  

 

 

В рамках реалізації тижневика «Дбаємо про фізичне здоров'я та психічний імунітет» з учнями 5-х класів проведено заняття з елементами тренінгу «Ментальне здоров'я. Як його зберегти?» з метою ознайомити учнів з поняттям «психічне здоров'я», формувати ціннісне ставлення до свого здоров'я, мотивацію до збереження психічного здоров'я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини.

 

  

 

05.03.2024 р. з учнями 3-Г класу проведено інтерактивне заняття «Чарівний парашут». Нестандартний ігровий парашут привабив дітей своєю яскравістю і новизною. Ігри та вправи з ним викликали в учасників безліч позитивних емоцій, принесли радість, пожвавлення, сприяли розвитку уяви, уваги, мислення і пам'яті. Діти отримали сонячний настрій та задоволення завдяки спільній грі і загадували найдивовижніші мрії і бажання!!!

 

 

 

  

26.02.2024 р. з учнями 11-А класу проведено тренінг «Моє професійне щастя» з метою допомогти учням зорієнтуватися у світі сучасних професій, здійснити професійне самовизначення з урахуванням психолого-індивідуальних особистісних властивостей.
В програмі тренінгу використовувалися вправи, ігри профорієнтаційного змісту, які давали можливість створити позитивне середовище, в якому учні можуть навчатися новим способам дій і поведінковим реакціям; експериментувати з новими стратегіями у вирішенні проблем; усвідомлено поставитися до вибору майбутньої професійної діяльності.
В основу даного тренінгу покладена формула вибору професії «Хочу - Можу - Треба». Учні поступово проходилиряд вправ, набуваючи практичний досвід використання цієї формули при вирішенні проблеми професійного самовизначення.
Під час тренінгувраховані вікові можливості учнів, їхній життєвий досвід, емоційність сприйняття вправ, практична діяльність.

 

 

 

22.01.2024 з учнями 5-А класу проведено заняття з елементами тренінгу «Майстерня Щастя» з метою розвивати уміння спілкуватись, розкривати глибину розуміння поняття «щастя», довести учням, що щастя людини залежить від неї самої. Визначити сутнісні зв'язки щастя і людської індивідуальності, сприяти формуванню самооцінки в учнів.

 

 

Час - це тканина з якої зроблене життя... С. Річардсон
17.10.2023р. з учнями 5-Б класу проведено заняття з елементами тренінгу «Цінність нашого часу» з метою навчити дітей керувати своїм часом для попередження стресу та хронічної втоми, бути ефективним та успішним у навчанні та знаходити більше часу для захоплень та самовдосконалення.
Під час роботи з учнями були використані такі форми роботи: вправа «Час асоціацій», інформаційне повідомлення «Що таке тайм-менеджмент», вправа «Пиріг часу», групова форма роботи «Айсберг», вправа «Шоколадний слон», соціальна вистава «Хвилина про важливе» та метод «П'яти пальців» (по Л. Зайверту)
Основні уваги зосереджені на питання набуття необхідних життєвих компетенцій відповідно до концепції «Нової української школи».

 

 

12.10.2023 р. з учнями 4-Б класу проведено заняття з елементами тренінгу «Здоровим бути - престижно!»
З метою надати учасникам тренінгу інформацію про здоров'я, здоровий спосіб життя та фактори, що впливають на формування здоров'я; актуалізувати відчуття важливості здоров'я, розуміння складності його досягнення та збереження. Допомогти учням зробити вибір на користь здорового способу життя.

 

https://www.facebook.com/groups/929417744625219/posts/1381656812734641/ 

 

 

26.09.2023 р. з учнями 3-Д класу проведено заняття з елементами тренінгу «Скажи разом з нами «НІ! булінгу» З метою формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, отримання навичок надання і отримання допомоги.

"Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною". (Сааді)
 
 

  

З метою формування поняття про життя як найвищу цінність і неповторність; розвивати усвідомлення кожною дитиною оригінальності, індивідуальності, уміння адекватно реагувати на життєві випробування, виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки з учнями 5-Г та 5-В класів проведено заняття з елементами тренінгу «Профілактика булінгу в учнівському середовищі». 

 

 

В рамках декадника толерантності з 02.11.2020 р. по 13.11.2020 р. у нашому закладі було проведено ряд заходів, мета яких - виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість та небайдужість, адже цих якостей так бракує у нашому суспільстві.

 

 

   01 лютого 2019 року в 8-А класі відбулося відкрите заняття з елементами тренінгу на тему: "Тайм-менеджмент для учнів". 

 

 

 

   

  Відкрите тренінгове заняття з учнями 9-А класу на тему: "Моє життя самостійний вибір майбутньої професії".

 

 

 

  
Тренінгове заняття для учнів 6-А, 7-Б класів на тему: "Стоп булінг! Виховуємо толерантність у дітей та підлітків".