Создана система модулей + разработаны новые модули.
|
Фотоальбом
01-08.12.2023 в закладі був проведений тижневик інклюзивної освіти "Рівний-рівному". Відео за посиланням. https://www.facebook.com/100017172248335/videos/1051785019437986/
В рамках декадника толерантності з учнями закладу були проведені різноманітні заняття з елементами тренінгу, години спілкування, створення малюнків з даної теми і відеороликів, які глибше розкривають поняття і важливість толерантності в сучасному суспільстві. АБЕТКА ТОЛЕРАНТНОСТІ З учнями 2-х класів проведені заняття з елементами тренінгу «Всі ми такі різні!», «Ти-особливий! Ми-особливі!». Толерантність очима учнів 4-В класу у малюнках. Декадник толерантності в 4-А класі Декадник до Дня толерантності та добра! Учні 4-Д класу! Учні 3-х класів долучилися до декадника толерантності Бібліотека ліцею пропонує Віртуальну ваиставку "Толерантність - твоє друге "Я" Емоційний стан учасників освітнього процесу сьогодні надзвизвичайно актуальний. У якості інструмента для забезпечення емоційного благополуччя з учнями 2-А класу проведено Психологічний Workshop «Нетрадиційна техніка малювання Solt-art» - це авторська інноваційна техніка, основним інструментом якої є сіль. Арт-терапевтична вправа направлена на зниження рівня напруги, тривожності, активізація внутрішніх ресурсів.
Ми з учнями 2-А класу уявили себе на мить чарівниками, які мають магічну силу і можуть створити такий малюнок, який буде завжди випромінювати імпульси позитивних добрих емоцій. Діти створювали клеєм на кольоровому картоні свій настрій, позитивні емоції. А для того, щоб посилити магічну дію нашого малюнка посипали наш шедевр білими кристаликами успіху, незвичайними молекулами позитиву. Діти посміхалися, обіймалися, а їхні малюнки були просто неймовірні!!!
Музика - мова сердець, яка несе любов. Джордже Енеску 11.03.2024 р. з учнями 10-А та 11-А класів проведено інтерактивну техніку «Музика успіху». На занятті учні вчилися керувати своїми емоціями та почуттями, розвивали вміння розпізнавати свій емоційний стан. Спробували відчути як музика заспокоює, підбадьорює, надихає на творчі злети і досягнення, Музика творить чудеса! Це заняття додало всім учасникам посмішок, радості, гарного настрою та бадьорості духу!
В рамках реалізації тижневика «Дбаємо про фізичне здоров'я та психічний імунітет» з учнями 5-х класів проведено заняття з елементами тренінгу «Ментальне здоров'я. Як його зберегти?» з метою ознайомити учнів з поняттям «психічне здоров'я», формувати ціннісне ставлення до свого здоров'я, мотивацію до збереження психічного здоров'я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини.
05.03.2024 р. з учнями 3-Г класу проведено інтерактивне заняття «Чарівний парашут». Нестандартний ігровий парашут привабив дітей своєю яскравістю і новизною. Ігри та вправи з ним викликали в учасників безліч позитивних емоцій, принесли радість, пожвавлення, сприяли розвитку уяви, уваги, мислення і пам'яті. Діти отримали сонячний настрій та задоволення завдяки спільній грі і загадували найдивовижніші мрії і бажання!!!
26.02.2024 р. з учнями 11-А класу проведено тренінг «Моє професійне щастя» з метою допомогти учням зорієнтуватися у світі сучасних професій, здійснити професійне самовизначення з урахуванням психолого-індивідуальних особистісних властивостей.
22.01.2024 з учнями 5-А класу проведено заняття з елементами тренінгу «Майстерня Щастя» з метою розвивати уміння спілкуватись, розкривати глибину розуміння поняття «щастя», довести учням, що щастя людини залежить від неї самої. Визначити сутнісні зв'язки щастя і людської індивідуальності, сприяти формуванню самооцінки в учнів.
Час - це тканина з якої зроблене життя... С. Річардсон
12.10.2023 р. з учнями 4-Б класу проведено заняття з елементами тренінгу «Здоровим бути - престижно!»
https://www.facebook.com/groups/929417744625219/posts/1381656812734641/
26.09.2023 р. з учнями 3-Д класу проведено заняття з елементами тренінгу «Скажи разом з нами «НІ! булінгу» З метою формувати нетерпимість до проявів агресії, розвивати співчутливе ставлення до жертв насилля, отримання навичок надання і отримання допомоги. "Якщо ти байдужий до страждань інших, ти не заслуговуєш називатися людиною". (Сааді)
З метою формування поняття про життя як найвищу цінність і неповторність; розвивати усвідомлення кожною дитиною оригінальності, індивідуальності, уміння адекватно реагувати на життєві випробування, виховувати почуття емпатії та переживання до дитини, яка зазнає насильства; розвивати вміння пошуку шляхів виходу зі складної ситуації; формувати навики відповідальної та безпечної поведінки з учнями 5-Г та 5-В класів проведено заняття з елементами тренінгу «Профілактика булінгу в учнівському середовищі».
В рамках декадника толерантності з 02.11.2020 р. по 13.11.2020 р. у нашому закладі було проведено ряд заходів, мета яких - виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість та небайдужість, адже цих якостей так бракує у нашому суспільстві.
01 лютого 2019 року в 8-А класі відбулося відкрите заняття з елементами тренінгу на тему: "Тайм-менеджмент для учнів".
Відкрите тренінгове заняття з учнями 9-А класу на тему: "Моє життя самостійний вибір майбутньої професії".
Тренінгове заняття для учнів 6-А, 7-Б класів на тему: "Стоп булінг! Виховуємо толерантність у дітей та підлітків". |
ЛІКТ ФМГ №17 СЗШ №11 © 2011
|